Okey! Så här ligger det till... so far....

Ringde imorse till specmödra... för att få veta att ja skulle ringt gyn :P haha
Ringde gyn, fick "tala" med en telefonsvarare... knappade in att ja ville boka tid å så... dom sa att dom skulle ringa upp mej vid halv två...
mycke riktigt så va de en sköterska som ringde upp. (hörde knappt va hon sa, hon mumlade å talade jätte tyst)
Hon sa: Så, jag förstår att du vill komma in å kolla dej
Jag: ja men självklart!
Hon: hmm... de e fullt imorrn...
Jag: Ja, men i övermorgon då? Bara jag få komma in inom en snar framtid!
Hon: Hmmm.. de e ju lika fullt då... hmmm... då e de ju lika bra att du kommer imorrn ändå
Jag: Eh va? ska ja komma imorrn ändå? Va de inte fullt?
Hon: Jo... men vi säger 11:30 då? Gå de bra eller?
Jag: Jepp! Självklart!
Hon: Ja, men bered dej på att få vänta... för de e fullt upp imorrn.
Jag: Ja men de gör mej inget... huvudsaken att ja få bli undersökt!


Så lät vårt samtal... lite förkortat :P

Sen nu under eftermiddagen å kvällen så ha ja märkt att min blödning, sakta men säkert börja att avta! :P
Känns jätte bra! Hoppas nu bara att min lilla smurf e kvar & må bra!! *håller tummarna*

Så imorrn ska ja ta med mej en bok att läsa... det bli Steig Larssons bok "män som hatar kvinnor"
Så jag e beredd på att vänta... inte för ja vet om ja kommer ha koncentration att läsa bok... ja lär väl va för nervös... få väl bläddra i olika gamla blaskor... som dom bruka ha liggandes i väntrummet!

Så vi få nu alla hålla tummarna på att allt se bra ut!!

-Ciao-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummar och tår!! Kram

2009-02-23 @ 22:18:52
Postat av: Anonym

Håller tummar och tår!! Kram

2009-02-23 @ 22:19:34
Postat av: Katja

Hej gumman! Jag hoppas verkligen att det går bra imorgon! Tänker på dig! Massor med kramar!

2009-02-23 @ 23:07:52
Postat av: Jag

Tack Katja! :)



Tack du/ni anonyma!! Det kan ja behöva!!



nervös

2009-02-23 @ 23:18:43
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0