Min Torsdag!

Va tänkt att ja skulle tillbaks till jobbet... men va händer igår?

Jo inte nog med att ja blöder... så fick ja tok ont i huvudet + ont i halsen!
Ha fortfarande ont i halsen... Huvudet börja kännas bättre!
Så de bli inge jobb imorrn heller... ÄR DET TYPISKT ELLER!? Jag bli så less!! 

Ja ha varit dålig på å äta järntabletter så de kan bero på det... ska bli bättre på de! :) Ja Lova! :P

Sen ha min son hostat två nätter i rad nu... så han få vara hemma med mej imorrn... för att inte riskera att han e sjuk till veckan!!
För nu få de va slut med att vara hemma!! Vill ju tillbaks på jobbet!

Nä tok kurering här i helgen... sen nya starka tag på måndag!

-Ciao-

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej! Jag kommer till övik imorgon troligen. Jag ska ut me helen o marcia :) kram

2009-02-27 @ 10:02:07
URL: http://www.pollyanna.bloggspace.se
Postat av: Jag

Okey så skoj för er! :)

2009-02-27 @ 15:14:02
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0