Min dag på jobbet!

De me tröttheten ha gått riktigt bra idag... men de e väl för att jag vart så arg!!
Som ni alla kanske vet vid de här laget så e ja ju teamleader... så de bli mycke konflikter....
Men idag tog de priset alltså.... shit va arg jag ha vart å gått från den ena heta diskussionen till den andra...

Vid halv tre funderade ja starkt på å gå hem! Men de gjorde jag inte!

Hoppas verkligen att morgondagen bli bättre.... De ta sååån energi från en!

Nu e de snart fredag!! *längtar*

Då ja komme hem från jobbet... så åt vi middag.... sen va de min tur att lägga Vilmer... Ååååh! Säger ja bara.... va han va tjurig ikväll!!! Snacka om att vägra sova, jag fatta inte att han orkade hålla på... men tillslut så sov han (2h senare)

Nu sover min två grabbar... själv så ska ja surfa lite till innan de e dags å sova för mej! :)

Ha en trevlig kväll!!
-Ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0