Hej Hej Hallå!

Nu va ne ett bra tag sen ja skrev... men ja få skylla på tröttheten!
Jag ha vart jätte trött & yr på senaste tiden... men de hör väl till!! :P

Ska strax åka på jobbet! Ska klä Vilmer först bara...


Min graviditet hittills ha vart lite upp å ner... pga missfärgade flytningar så han man gått å vart orolig!

Ja hoppas att lilla pyret ha det bra där inne! :)

Ska på inskrivning den 4/3 *längtar*
Man vill som veta ifall allt e som de ska!

Nä nu måste ja nog ta å rappa på lite om ja ska hinna i tid till jobbet!

Men vi ses! Ska försöka bli bättre på att uppdatera mej här!

Nu kommer Vilmer me overallen så bäst att sluta :P hihi

-Ciao-

Kommentarer
Postat av: paula

Hej! gumman, vad roligt att allt verkar gå bra :) Jag ska försöka komma till ö-vik i slutet av månaden om jag har råd. Hoppas vi kan ses då? Kram kram

2009-02-17 @ 10:34:51
URL: http://www.pollyanna.bloggspace.se
Postat av: Jag

Tja Paula! Jo de känns bra hittills! Hoppas som sagt att allt e ok me lill pyret! :)

de e klart vi måste ses! Vore ju dumt å inte ses då du komma ner! :P Vi få styra upp nå!! Kram

2009-02-17 @ 20:40:49
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0