10 dagar kvar!

Ursäkta att jag inte uppdatera min blogg så ofta... det är för att jag orka knappt sitta vid datorn längre... är såååå less nu!! Varför förstå inte mina små smurfar att det är fritt fram att komma nu!? :S

Det trycker på mycket neråt... jag får värkar som håller i sej nån dag, för att sedan försvinna.... mina händer & fötter är svullna... sticks i dom & så... får svårt att andas till & från... det trycker på överallt! Nä nu är jag less som sagt... detta blev ett gnälligt inlägg... hehe

ska till barnmorskan imorrn... ska försöka få dom att förstå att jag inte vill gå längre nu... jag vill bli igångsatt!!
Hoppas nästan att mina värden ska ha blivit sämre så dom måste göra nått! Jag vet det låter knäppt att jag säger så, men känner man att kroppen inte orka mer så...

Jaja nu ska jag sluta att gnälla... det är iaf mindre än 10 dagar kvar nu... sen är dom här! För min läkare har sagt att jag inte ska behöva gå över tiden iaf!
Så bara att tänka "har jag kommit så här långt, så klara jag resten!" :D

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Fröken Ida

Nu i juletider:

Vilken är din favorit när det gäller julgodis?

2009-12-10 @ 10:30:50
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Mica

Förstår att du nästan hoppas på sämre värden, jag kände likadant i slutet av min sista graviditet och då väntade jag ändå bara ett barn.

Hoppas att du får en tid för en igångsättningsbedömning via din bm och att dina små smurfar kommer snart, gissar på att du har dem ute hos dig inom en vecka =)

Lycka till!!!

2009-12-10 @ 19:23:19
Postat av: anne

LYCKA TILL NU!!!!!

2009-12-11 @ 18:06:06
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: Julia

Hejsan



Hoppas bebisarna kommer snart, kan tänka mig hur jobbigt det är. jag vet ju hur det känns att vara i samma vecka med en, hur ska det då inte kännas med två :D



Så roligt att jag hittat en blogg om tvillinggraviditet, ska läsa allt :-)



Jag väntar själv tvillingar men är än så länge bara i v 13. Tvåäggs tror dom för att dom har så tjock skiljevägg.



Men skriv inget i min blogg om bebisarna, våra familjer vet inget än, men dom flesta av våra vänner och jobbet vet.



Måste fråga, har du gått med i tvillingklubben?

Är det något du rekommenderar? Jag vill ju läsa allt jag kan om tvillingar :)



Kram

2009-12-12 @ 07:58:35
URL: http://grabbligansmamma.com/
Postat av: Jag Malin

Jo, det börjar bli rätt tungt nu.

Kul att du läser min blogg.

Grattis till tvillinggraviditeten.

Nej, vi har inte gått med i tvillingklubben. Men har nog tänkt att gå med där när smurfarna är född, så att man sett att allt gått bra.

2009-12-12 @ 09:44:00
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0