Vart till Barnmorskan!

Kan börja med att säga att både jag & barnen mår bra! :)
Det enda som va lite, va mitt järnvärde... låg på 110 så de va inte alls nån fara , men hon tyckte att ja skulle börja äta en duroferon om dagen.

jag går in i v 22 idag... hoppas jag snart får en tid till ul, ha inte sett barnen sen v 18, men det fanns tydligen ingen läkare så dom ska kalla mej när det finns tid för mej... hoppas de inte tar allt för lång tid!

Tvilling 1,s hjärtslag låg på 155
Tvilling 2,s hjärtslag låg på 148

Är trött å hungrig... ha precis hämtat min son från dagis, å nu väntar vi in mannen! :)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jisses, vad förvirrad jag blev när du sa att du hade ett järnvärde på 110. Jag hade för mig att normalt järnvärde ska ligga runt 10. Jag googlade för att se om det var jag som fått det om bakfoten, och då ser jag att det är väldigt många som av någon anledning kallar Hb-värdet för järnvärde. Gör barnmorskan det också? För det värde du pratar om måste ju vara ditt Hb-värde.



Skönt att allt är grön iaf! Hoppas du får UL-tid snart :D

2009-08-12 @ 16:49:52
URL: http://eminentlyems.blogg.se/
Postat av: Jag

Jo slebb de e hb värde som dom tar... men det är för att kolla om ja behöver järn... färsför skriver ja som ja skriver, det enda intressanta med att jag ta hb värde är för att se om ja behöver järn tilskott! :) Vilket jag behöver då hb värdet ligger på 110 å håller på att sjunka :)

2009-08-13 @ 00:03:15
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0