Semester slut! *suck*

Min man har börjat jobba idag... själv så är jag uppsagd f om onsdag, men de finns inge jobb så jag gå hemma ändå :S
Vilmer e hemma med mej idag, för att han ha ingen barnomsorg idag... men imorrn ska han äntligen få gå te dagmamman,,, som han ha längtat! :P Han blev jätte ledsen idag då han inte skulle till dagmamman nått!

Christer hade glömt sin matlåda... å snäll som jag är, så åker ja dit me den... men då ha Christer glömt bort att jag skulle komma, så där stod ja i en halvtimme å bara vänta... shit så förbannad jag blev! Man kan ju undra va han håll på me!

Sen for jag till jobbet å tömde skåpet å lämnade in "kortet"... träffade min mor en snabb sväng...
Nu ska ja gör nån lunch till sonen, innan han somna :P hehe
Få se va vi hitt på i eftermiddag! :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0