Tisdag Dag 16

Dag 16 & jag är nu 9 kg lättare! :D hehe

Ha börjat bli ganska less på shakarna nu... men jag är snart i mål!! :)
Undra hur min första måltid kommer att se ut!? :P

Måste verkligen tänka mej för då jag ska börja äta igen... att äta väldigt försiktigt!
Det jag har funderat på.. är att de två sista dagarna på cambridge, att jag byter ut ett mål till riktigt mat... bara för att vänja in magen lite grann... annars är ju risken att det bli fel då jag väl börjar äta.
Det jag inte bestämt än är om jag ska äta frukost på skärtorsdagen & middag på långfredagen. Eller om jag ska börja med en middag på långfredagen bara. Hmm... det tåls att fundera på :)

Det kommer iaf bli skönt med kort dag på torsdag, slutar kl 14 :) sen är det långhelg!

Imorrn ska vi till min syster kille som fyller 40... då ska det kalasas... själv får jag hålla mej till kaffet! Hehe Snacka om en sista stooor utmaning innan kuren är slut! :P Men skam den som ger sej!!

Nu ska ja kolla på lite tv, min man & son ligger uppe & sover... Vilmer har vart såå himla trött på eftermiddagarna... så vi ska se om han inte bli lite piggare imorrn :)

Sen kanske min kompis Marcia kommer & hälsa på. Det var längesen vi sågs, så vi få hoppas på att hon kommer! :)
Kommer hon så tänker jag spela in desperata husfruar... för det får man bara inte missa!

Ja detta blev lite huller om buller skrivet.... men jag få skylla på kuren ;) haha

Bye!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Bjussar du på före och efter bilder sen? =) Så spännande ju =) Kraaam

2009-04-08 @ 20:25:30
Postat av: Jag

Jag vet inte om ja ha nå bra före bilder... men de ska ja kolla upp... å självklart lägger ja upp de om ja hittar nå :) kram kram

2009-04-12 @ 22:49:04
URL: http://luden.blogg.se/
Postat av: Bempan

Gud va härligt! :D Grattis och starkt jobbat! /Lisa

2009-04-15 @ 09:21:58
URL: http://bempans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0