Hej hej!

Ja vet... det va skit längesen ja skrev ett inlägg... men ja ha varken haft tid eller ork...
De ha vart så mycke me jobb å allt, så ja ha inte haft orken då ja kommit hem... men de ska bli ändring på de! :)

Ska kolla igenom kort å sånt... så ja kan kanske lägga upp en bild eller två... :P

Just nu ska ja byta en blöja på min son.

Senare idag ska ja fara på affären å köpa mer blekningsfärg... ja blekte håret igår, men måste göra de en gång till....
I fredags klippte ja bort mitt långa hår, mot en väldigt kort frisyr! :P e ni nyfikna på resultatet!? ;)
Då få ni allt vänta tills ja blekt de igen *ler*

På eftermiddagen så dra vi nog till A-Lena, för hon fyller år idag! HIPP HURRA!

Igår va de övertid på jobbet... ja jobbade från 06 - 11
Det kommer att va mycke övertid framöver... så hoppas ja kommer ha orken att skriva här...

Min kur va ju slut för en vecka sen... å de gå bra me maten...
Ja äter inge kolhydrater... inge slisk, (förrutom lite på lördagar) Man vill ju inte va helt utan :P

Jepp nu e de nog surrat... min son behöver en torr blöja.. hehe

Men de kommer kanske lite bilder senare ikväll! :D

Ha en trevlig söndag! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0