Dag 14 lider mot sitt slut :)

Jag har redan påbörjat min sista vecko låda me cambridge! Det är snart över!! JAG KOMMER ATT KLARA DET!! Hehe
Jag kommer dricka kuren fram till lördag... (ja ha påsar så det räckar till lunchen)
Alltså snacka om motivation! 3 veckor på renkur! Men ha man bestämt sej så ha man *ler*
Under helgen ha jag sett på då, folk ha ätit pizza, godis, pasta carbonara m.m
Ståndaktigt va!? :P

Nu är ja iaf slut som artist... för idag ha ja städat hela nedervåningen (förrutom hallen, det gjorde min man.. å de såg värst ut där)
Sen bjöd ja in Martina... för att påskpyssla! Hon ville så gärna påskpyssla med mej i år! :)
* Vi målade med fönsterfärg på barnmatsburkar
* Vi blåste & målade ägg
* Jag pyntade mitt ris ( två vaser)
* Vilmer måalde på glasplatta
* Vilmer målade både på ägg å målarbilder, med vattenfärg

Vi började vid tolv tiden idag... & va väl inte klar förns vid halv fem nångång! Hehe

Ja kommer lägga upp bilder senare... då fönsterfärgen torkat!

Så det blev en fullspäckad dag! Å skoj va de! :)
Nu ha jag precis gjort iordning Vilmer för kvällen & mannen min ha gått å lagt honom.

Nu ska ja surfa vidare en stund!

-Ciao-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0