Dag 12 snart avklarad! hehe

Ja hörni.. detta gå ju bra! Vilken motivation va!? :P hihi

Slutade tidigt idag, för att hämta Vilmer hos dagmamman... för min man e sjuk så då bli de ja som fick fara.
Stackars karln min... han e inte alls nå bra... men han & Vilmer ligger å sover nu... så få hoppas att han må bättre då han vaknar! :)

Sitter här å fundera på va ja ska göra för påskpyssel iår... det ja kommit fram till är:
* Måla med Vilmer (ha skrivit ut målarbilder)
* Måla med fönsterfärg på glas (kruxet e bara att ja inte ha nå bra glas)
* Göra annorlunda påskägg (vill inte avslöja än va ja ska göra)
* Göra traditionella påskägg till riset (Undra hur många Vilmer kommer att krasha)

Så e de nån som ställ undan glas & vill bli av med dom, så hör av er till mej! :) Men de måste vara raka transparanta dricksglas :)

Nä nu ska ja surfa vidare en stund & dricka mitt kolsyrade vatten :P
Ha en trevlig helg!! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Christer

Jag har några barnmatsburkar... duger det? :D

2009-04-03 @ 18:22:35
Postat av: Christer

Jag har några barnmatsburkar... duger det? :D

2009-04-03 @ 18:23:08
Postat av: Jag

Älskling! Det duger bra de ;)

2009-04-03 @ 18:49:06
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0