Vart hos optikern!

Ja trodde ju som sagt att min syn blivit sämre... men de vet vi inte än! Måste på mist två återbesök till :S
För mina ögon e tydligen väldigt överansträngda... de e därför ja se så dåligt!
Å de bero på mitt jobb som elektronikmontör!
Ja ska få låna ett par arbetsglasögon av optikern... som e svagare styrka än mina vanliga glas. Dom ska ja ha på mej så fort ja ska göra något inom en armlängds avstånd.... de e för mina ögon ska få en chans att vila.
Men dessa glasögon va redan utlånad så hon ringer mej så fort att dom få in dom. :)
Sen efter de tre veckorna så ska ja få göra en synundersökning! Då först kan hon se om synen blivit sämre!

Å ja ha ju gått å gnällt i flera dagar att ja ha huvudvärk... Å nu förstå man att de inte e så konstigt när mina ögon jobba för hårt hela tiden.

ja trodde aldrig att optikern skulle erbjuda mej glasögon me svagare styrka.... haha där se man, va lite man vet :P

Nu ska ja umgås me min man framför tv:n :P hehe

ha en trevlig kväll allesammans! -Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0