Söndag kväll!

Ha vart en rätt så lugn helg...
Fredagen så fick ja lov å jobba tills tjugo i fem på eftermiddagen... va rätt slut å less på då ja komme hem... Så vi gjorde int så mycke! Tog de bara lugnt.

Lördagen så åkte vi på stan å köpte lite presenter... 1 paket till min bror (vi fyller år på samma dag) 1 paket till Markus (Vilmer,s kusin) å 1 paket till lille Ville (Christer,s kusin,s nyfödde)
Vilmer fick även en godnatt bok... en ny body + en begad bilbarnstol (va jätte fin)
Sen for vi en sväng till min morbror Stefan m. fam å drack kaffe å surrade... sen va de bara åka hem å natta Vilmer... Då han sov så satt ja på golvet å sorterade alla kläder han fått ärva.... va tvungen å sortera ut sånt han vuxit ut å sånt han ska börja använda nu...  hade väl en si så där 15 påsar (minst) att gå igenom *phu* men nu e de gjort! När ja satt å sorterade så ringde min syster Carita å undrade om hon å hennes familj kunde komma å hämta kläder som ja lånat av Erica. Så då kom dom hit... vi sorterade drack kaffe å surrade... :) va väldigt trevligt!

Idag så ha vi vart upp till Sidensjö å hälsat på Christer,s syster å hennes son Markus (Anders jobbade)
Suttit å surrat ätit god mat, fikat... kollat på vinterkläder åt Markus å Vilmer :) Så de ha vart en lugn å skön helg! :)

Nu ska ja gå å sova... imorgon startar ju en ny arbetsvecka! Så man ska ju upp kl 05:30 :S hehe
Christe jobba eftermiddags så han komma få sova ut ordentligt, för ja ta ju Vilmer till dagmamman... skönt för han! Men de behöver min darling... hårt å jobba eftermiddags så han behöver nog all sömn han kan få!

Nä hopp i säng! -Ciao-


Kommentarer
Postat av: Martina

kolla jag har ochså en blogg!!

2008-09-20 @ 11:39:05
URL: http://lillmattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0