Missuppfattning kan man säga :P

Tanken var att Christer skulle hämta Vilmer hos (reserv) dagmamman idag... dom ha halv stängningsdag idag. Vi bestämde att jag skulle åka å visa Christer vart hon bor... eftersom Christer aldrig vart med till henne.
Men vi glömde bort å göra de igår kväll.... då ja komme till jobbet imorse kom ja på att Christer inte visste vart hon bodde, så ja försökte få tag på honom hela förmiddagen.. men lyckades inte me de!
Efter kl 13 fick ja tag på han.. (Vi skull hämta Vilmer innan 14)
Då frågade han mej om hennes efternamn å gatan hon bo på, så skulle han kolla upp på internet... men grejjen e den att ja kom varken ihåg hennes efternamn eller gatan! HaHaHa :D

Så de blev att jag fick åka från jobbet å hämta Vilmer... ja som tänkt jobba över idag... jaja de e sånt som händer, då huvvet int e me :P
Få jobba in flex resten av veckan istället... så de ordna sej ändå! :)

Efter ja hämtat VIlmer så åkte vi till min moster en sväng å drack en kopp kaffe... å Vilmer lekade.
Vid 15 tiden va Christer hemma igen så då åkte vi hem också.

En vägg e färdig kaklad i badrummet *Yes* Snart ha vi vårt nya badrum!! *längtar*
Min man e sååå duktig. Ha aldrig kaklat... (förrutom då vi gjorde köket) Nu kakla han badrummet själv! Så stolt över min älskling! Du e sååå duktig!! Love U!

Nu ska ja surfa vidare...  -Ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0