Min Tisdag!

Morgonen började me att ja tok nös... å då mena ja överdrivet mycke!
Sen då ja vart på jobbet ett tag så märker ja att ja bli mer å mer tjock i näsan... började bli tok täppt i bihålorna... å värste trycket i huvvet... Jag tänkte: "Nej! säg int att ja börja på å bli sjuk igen"
Nu så här sent på kvällen känner ja mej bara sämre å sämre.... *suck* trodde ja skulle få va frisk ett tag nu.
Tänker göra allt som stå i min makt för att se till att bli frisk innan torsdag (för då e ne spinning) haha

Vilmer,s dag ha också vart bra... han grät imorse igen då ja lämnade honom... men de gå över fort (enligt dagmamman)
Han sov dåligt över lunch (bara 45min.) han bruka sova i 2h.
Så han va rätt trött å grinig på eftermiddagen. Men tur var att Elin skulle va me oss på eftermiddagen... så hon fick hålla igång Vilmer... sen kom även min kompis Marcia, med hennes två tjejer (Daniela & Michelle) Så de vart fullt ös för Vilmer... så nu sover han som en stock... de ha han gjort sen halv åtta. :)

Ha precis kollat på Paradise hotel... ska surfa vidare en liten stund nu, sen ska ja gå å sova å hoppas på att ja känner mej kryare imorrn! Kan int bli sjuk nu... de gå bara int!! För ja vill int de!!

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans så ses vi!

*Sakna min man* Längtar tills helgen då ja kan umgås me honom igen!

-Ciao-

Kommentarer
Postat av: Linnea

Desamma!

2008-09-03 @ 07:58:41
URL: http://lilllinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0