Kanske ska skriva lite!

Haft en liten kissekatt på besök... eller snarare: den va bortsprungen... så min arbetskamrat va snäll att komma å hämta den. Så den få bo hos dom tills att ägaren hör av sej, å gör dom inte de så ska min arbetskamrat behålla den lille. :) Så de bli bra för kissen i vilket fall som helst... så de känns skönt!

En bild på den vackra katten
bortsprungen

Detta skedde i fredags...

Igår så va vi hemma hos min morbror m. fam. såg på hockeyn (Modo såklart)
Åt mat å va där till 21 tiden nångång.. sen åkte vi hem å la vår son.

Idag ha vi vart på stan... beställde en sak... berätta vid senare tillfälle va de var ;) hihi
Sen handlade vi... åkte på Leklust, köpte en julklapp till Vilmers lill kusin Markus. På leklust så gick där en männsika utklädd till den där råttan... trodde Vilmer skulle bli rädd, men inte då! Han ville kramas han *ler*
De va så sött... synd bara att ja glömde knäppa kort på de! Hmmm... men men sånt e livet!

Satte även upp en "upphittad" lapp på en lokal mataffär här i närheten... få se om någon kommer ringa in på katten... inget samtal än iallafall.

Nu ska ja gå upp på min sons rum... möblera om å sätta upp tavlor å så... måste så han kan börja leka där uppe! :)

Sen bli ne nog tacos till middag! *mums*

-Ciao-

Kommentarer
Postat av: Katja

Det var verkligen en söt kisse! Tycker ni ska behålla den ;-) Kram!

2008-09-29 @ 14:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0