Helgen som vart!

I fredag kom de "lite" folk hem till mej... det va: Ellenor, Anders, Markus, Elvy, Hasse, Anna-Lena, Stefan, Sofi, Martina, Emilie & Johan. :) Alla kom för å fira min födelsedag. (som egentligen är idag)

På lördagen åkte vi till Frank (min kusin) som fyller 20 år på tisdag... men festen hölls igår. De va trevligt! Vi blev inte långvarig, för våran son blev allt för trött... så vi åkte hem vid halv tio tiden. Kom hem å la Vilmer... själv så va ja dyng trött! låg halvt medvetslös på soffan :P haha Va skönt att de inte blev en så sen kväll!

Idag åkte vi till min bror (han & jag fyller år idag)
Jag fick väldigt bra grejjer. De fick ja även i fredags. :) Än fast ja inte sagt till nån om va ja önskat mej.. (hade idé torka) Så verka alla vetat va ja behöv! haha

Nu håller min lilla syster å hennes karl på å stycka en halv kalv... Christer ha nattat vår son... ja broderar å sitter här å bloggar... hehe

Nu ska ja snart dricka lite kaffe me Johan... få se va Emilie å Christer väljer att dricka istället.... kanske en tårtbit också... vem vet!

På återseende!     -Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0