första dagen på arbetsveckan!

Kände imorse hur ont ja börja få i halsen (igen)
Tyckte också väldigt synd om Vilmer som inte ville kliva upp då ja skulle väcka honom.. så ja lät honom sova in i de sista... å tur va de! För då ja stod å sminkade mej i badrummet (strax efter kl 06) så komme Christer hem igen... han va för dålig för att gå på jobbet (jätte förkyld)
Å de va tur för Vilmer, för då fick han va hemma me pappa å sova så länge ha ville... dom två ska va hemma imorrn också!

Arbetsdagen på jobbet gick bra... strax efter lunch så gick brandlarmet (igen)
Så hela företaget ut på parkeringen, tills allt va lugnt å vi kunne gå in igen. De va falskalarm!
Sen måste ja bara säga att vi ha världens sämsta brandalarm! hörs knappt... de e bara i en del av fabriken som de tjuter högt. Väldigt dåligt! De måste dom ta tag i tycker ja... de kan ju va ödesdigert ifall nått skulle hända på riktigt!

Sen då ja va på väg hem så ringde min optiker... mina provglasögon fanns inne nu.. så ja åkte förbi stan å hämtade ut dom!
Snacka om kärring varning... :P Nu måste ja ha provglasögonen på mej då ja ska kolla på nått på nära håll... å mina vanliga då ja gör annat.... så ja ska varva mellan två st. :P haha
Ska prova dom i tre veckor nu, sen ska ja på koll... sen e de väl bara till å skaffa ett par terminal glasögon :S *suck*

men men de e väl så å bli gammal.... hahaha

Nu ska ja kolla på lite tv... byta från dessa glasögon till mina vanliga :P ojoj hur ska ja komma ihåg å byta hela ti´n!?

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0