Härliga dag!

Va skönt de va att få komma ut å jobba igen!! Känner att man lever igen... så skööönt!
Å Vilmer måste ha haft en rolig dag han med... dom samlade tydligen en massa små barn i nån lokal idag... alla dagmammor i området. Så han ha härjat som bara den! Å de märktes då ja komme hem från jobbet att Vilmer haft skoj... de va inte den där gnälliga, rastlösa Vilmer som mötte mej... utan ett busigt yrväder! Va såå skoj å komma hem till honom å min man.
Sen e de sååå skoj då man antingen åker å hälsa på nån eller att nån kommer till oss. För Vilmer bli helt till sej... som idag, då åkte vi en sväng till A-Lena & Stefan... då vi öppnade dörren så började Vilmer direkt,,, "ajo! ajo!" (hallå) sen såg han Stefan först, så han gick rakt mot honom å sa typ "ajo teta, ajo!" (hallå stefan hallå)
haha han e såååå söt! Sen åkte Mange, Sofi å Martina till arenan... efter ett tag så märkte Vilmer att dom inte va kvar... så han gick å ropa efter Mange jätte mycke "angu" (magnus) å sen ropade han även efter Martina "na ia" (Martina)

Så himla skoj!
Va bara tvungen å berätta hur duktig å söt min pojk e... e mäkta stolt över honom! mitt hjärta!

Nä nu ska ja kika klart på "mina jag å irene" sen e de dags att sova. Ska upp tidigt! :D

Ha en trevlig kväll!
-Ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0