Vilken härlig dag!

Vi åkte in till stan & åt mjukglass!! Alla va vi sugen... lite synd om lillsyrran bara...
Hon ville ha en mjukglass med noisette i botten på bägaren & salt lakrits strössel på. Hon fick glassen men noisetten rann som vatten och smakade ingenting nästan... hon blev så besviken eftersom hon sett fram emot glassen hela dagen. hon åt int upp den... så jag, Christer & Johan va dom enda som åt mjukglass idag.

När vi kom hem igen så va det bara å packa Vilmers väska... sen tog vi alla en promenad hem till min moster ( hon bor inge långt från oss).
Där åt vi grillat.... hur gott som helst! Jag drack vin till maten... efter det drack ja två martini :) *mums*
Min mosters grannar va också med oss... så vi va rätt många.
Vi satt ute tills solen gick ner... sen blev det för kallt å sitta ute... då gick vi in (Ville fick sova i vagnen sin).
Jag orkade inte stanna kvar längre än till 23. Lilla syster e chaffis ikväll åt en av våra stora systrar... det e cruising i stan ikväll!
Hoppas Emilie & Johan kommer hem i rimlig tid för i morgon bitti dra vi ner på IKEA i Sundsvall.
Nu sover våran son... bäst att sluta skriva så man kan få lite "quality time" me mannen min! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0