Rolig dag!

Jag fatta int varför ja va nervös inför lödcert. utbildningen! De e ju hur lätt som helst... eller de va kanske lite överdrivet... men bra som tusan gå de!
Jag å en kille till e snabbast på proven... eller de e ju egentligen test inför proven... å mina grejjer bli tok bra... så de bli inge problem å göra prov på dom!
De e väl teorin som kan bli lit knepig för mej... fast de e säkert inga problem heller.
Ja vet att jag låter lite divig... men löda de kan ja ;)
De e flera stycken som ha problem med Subben... men jag hade inga problem alls... antar att ja ha bra fingerfärdighet!
Å de e tok roligt på kursen... eller utbildningen kanske man ska kallat.

Sen e det skönt me lite miljö ombyte... kul å fara på ett nytt ställe å arbeta *ler*

Slutade kl 16:30 for hem... då ja komme hem så va maten redan klar, Johan hade gjort hemma gjorda fiskpinnar å potatis. Hur gott som helst! va längesen man åt hemma gjorda!

Nu ha Christer åkt på jobbet... han började kl 18
Emilie å Johan e på friskis... dom kommer väl hem strax innan 20
Vilmer leka med sina leksaker
Aisy ligger å sover... Själv så bloggar man som ni kanske märker :P

Ska underhålla min son ett tag nu innan han ska gå å sova!

Ha ja glömt något så skriver jag nog senare ikväll då ja nattat Vilmer.
-Ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0