Ikea dagen!

Ja då ha man precis kommit hem från Sundsvall... vilken lååång dag det blev! :)
Först åkte vi på Bauhaus, va in å kollade på kakel och badrum. Först ha ja hela tiden velat ha rött i mitt badrum, men nu ha ja ändrat mej... Jag vill ha turkost & vitt kakel... sen vill ja ha gröna detaljer. Tro de kommer att bli jätte fint & fräscht... kommer få en känsla av havet då man e på toa :) hihi

Vi va ca en timme där uppe, sen åkte vi ner på Ikea parkeringen och gick in i birsta city... vi va tvungen att äta å ge Vilmer mat.
Men då fastnade vi där ett bra tag, för lilla syster skulle hitta nå kläder... vi väntade å väntade... sen när Emilie väl kom så hade hon ändå int hittat nått hon ville ha... hehe så de blev lit drygt att de gick en massa timmar till ingen nytta.. men de e sånt man få räkna med.

Efter det så gick jag å min familj till Ikea... Emilie & Johan gick till nån fisk affär... dom kom senare till Ikea å mötte upp oss!

Vi köpte en massa små prylar... ex: Diskborstar, mattor, tallrikar... m.m

Nu e man rätt nöjd me denna lördag... lilla syster å Johan ha åkt till nå kompisar, Christer e uppe å lägger Vilmer... Å själv så sitter ja å bloggar å gluttar lite på "den gröna milen"

ska fortsätta glutta nu... så tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0