Åter tillbaks i arbetet!

Jepp... så va man tillbaks på jobbet!
Ja va visst väldigt efterlängtad, å de e ju positivt... dom verka ha känt av att jag vart borta i en vecka :)
De första mina arbetskompisar sa var att, " Åh, va skönt att du är tillbaks... vi ha sakna dej, vi ha jätte mycke att göra" hehe de kändes bra!

Dom hade "reserverat" ett stort jobb åt mej... skoj! Fast de e lite stressat... ja ha bara tre dagar på mej att färdigställa det :S
men men ja ha ju min "dryga" vecka denna vecka, så de ska nog funka!

Sen kom ja hem, mannen min stog å höll på me maten, fick äta VÄLDIGT god mat... Lax, potatis & god sås! *mums*

Just nu så är min son väldigt trött... grinar för ingenting! Så de e bäst ja sluta skriva nu å ta han en stund... innan de e dags för honom att nanna

På återseende! -Ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0