Min dag!

Låg å drog mej länge idag! Hur trött som helst... hann inte mer än vakna så föreslog min man att vi skulle åka å hälsa på hans syster. Så vi åkte dit vid lunch.
Åt mackor, ungarna lekte... vi spelade blokus & dotcard... åt middag där, började känna mej stressad för vi åkte därifrån runt 17:40 *panik* för ja skulle va på ett bokat möte på stepin kl 18:30.... Jag hann! *phu*

Jag skrev in mej som medlem *igen* å lillasyster va med för att kolla om hon ska börja, hon ska iallafall utnyttja sin gratis vecka.

Då ja komme hem så pussade å kramade ja Vilmer godnatt... Christer gick å la han...
Sen ha min underbare man fixat min sida här på bloggen *puss* så snäll du är för att du gjort min profil så fin! *LOVE U*

Så nu e ne bara till å börja hårdträna... Ska bli skönt då man väl kommit igång. Sist ja tränade va ju -05 så de e ju på tiden! :)

Nu ska ja kolla på "Sex and the City"

Ha en trevlig kväll! -Ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0