Bodypump!

Nu ha man landat hemma efter ett jobbigt pass... skakade som ett asplöv efter träningens slut, men skoj va de!
Känns såååå skönt att ha börjat komma igång me träningen igen.... NU SKA FLÄSKET BORT! hehe
Min gudmor Gerd sporrade mej tidigare idag... hon gav mej ett par modohockey trosor, som ja ska träna in mej i + att hon sa att om ja gå ner minst 10 kilo till jul (5 månader) så få ja 500 kr av henne.... snällt av henne!!
Va tvungen att ringa å skvallra för min mor, å hon va inte sen att hänga på å sporra mej... hon ska ge mej 1000kr till jul ifall minst 10 kilo e borta! haha skit kul att dom e så snäll....

Nu hoppas ja att ja framöver komma kunna sova skönt om natten, å va snällare tjej om dagarna!

Få se hur ja känner mej i kroppen imorgon, ha ja inte allt för jobbig träningsvärk så ska ja åka på ett spinning pass.


Bilden nedan är jag, ifall jag skulle varit en figur i " the simpsons"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0