Oj va längesen!

Hoppsan... visst glömt att blogga på ett tag... fy mej! hehe Dags att börja blogga lite oftare känner ja...
Kan ju inte återberätta allt som hänt sen sist... så ja börja från idag :P

De senaste inom jobbfronten e väl att ja blivit teamleader! :D Vilket roligt jobb!!
Just nu e de mest bara stress... men arbetsuppgifterna ja ha nu, passar mej perfekt. Känner mej behövd, å de behöver ja känna på en arbetsplats annars lessnar ja ganska snabbt. Ja kände mej behövd innan också... men de e liiite annorlunda å roligare att leda ett team!

Sen e allt bara bra me min son... växer så de knakar... händer så mycke me honom nu.. .min stora kille! :)

Mitt hem, bli mer å mer "jul" vänligt... hehe Gjorde årets pepparkakshus igår. Blev rätt häftig tycker ja.

Håller även på att spara ut mina naglar inför julen... så idag gjorde ja fransk manikyr, mest för att stärka upp naglarna å skydda dom... e väldigt lätt att man förstör dom på jobbet... Hoppas verkligen att ja lyckas ha långa fina naglar till jul. E på god väg, men e ju inte i mål riktigt än!

Sen håller ja på att gå ned i vikt... ha gått ner nästan 9 kilo nu... mitt mål va 10 kilo till jul... ja vet att ja kommer i mål ;)
E taggad till tusen! Eller de va kanske att överdriva lite... men men i mål kommer ja !

Nu e de dags för mej att sova... annars orka ja inte me fredagen.... mycke stress på jobbet sen ska vi på middag i sörflärke! Skönt me en soft kväll.... för på lördag e de dags att städa å göra julfint på övervåningen! :)

Jaja nog tjattrat... blev en väldigt blandad kompott... men men nu ha ja iaf bloggat ;)

-Ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0