GOD JUL!!

HoHoHO...  Finns det några snälla barn här?


Skulle ja skriva tidigare idag... men bloggen hängde sej :S

Nu ha vi kommit hem från min bror efter en hel dags julfirande... va så mysigt så :) Lugnt å behagligt!
Vilmer brydde sej inte om tomten.. han tog så gärna emot paket från honom *ler*
Erica däremot (Vilmer,s kusin) tyckte de va lite läskigt...

Vilmer ha fått jätte bra julklappar... jag också :P hehe bästa julklappen eller den mest oväntade kanske.... va en kaffebryggare från OBH Nordica (Chili serien) Som ja fick av min man... eller ja mena av min son ;) hihi

Nu ska vi snart gå å lägga oss... för senast nio imorrn måste vi sitta i bilen, då åker vi till Sörflärke för ytterligare en julafton hos Vilmer,s farmor å farfar :)

Hoppas ni alla ha haft en underbar Jul!

-Ciao-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0