2:a Advent

Idag ha ja, min man, lilla syster å Johan Julbakat!
Jag gjorde: Tryffel, Nötgömma Å en som bara heter julgodis... haha de e me mandel å nougat å sånt...

Emilie gjorde: Pepparkakor, två sorters knäck, å tryffel.

Väldigt mysigt å juligt! Vi ha lyssnat på julmusik å druckit lite glögg å julmust!

Så de blev en väldigt lyckad 2:a advent tycker ja :) Vilmer tyckte också att de va mysigt... han satt så snällt å tittade på tills han skulle gå å sova.

Igår städade ja å min man övervåningen... halva hann vi bara med... sen va de dags att hämta Vilmer hemma hos A-Lena å Stefan.

Ja de ha väl hänt en massa mer... men inget ja orka skriva ner... haha för då måste ja tänka ;)

För övrigt så tycker ja att de va skoj att min arbetskamrat Christina tog kattungen som syrran "fixade" åt henne... hehe orka inte gå in på hela den historien, de få bli en dag då ja ha ork å tid!

Just nu sitter ja å vänta på att mitt julgodis ska stelna... sen e de bara å packa i lådor å in i frysen me ne´

ha en trevlig 2:a advent! Snart kommer jultomten! *härligt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0