Fullt ös hela dagen!

Haft en fullspäckad dag... e rätt slut nu!
Dagen börja med att Martina kom till oss vid halv åtta... följde med mej å lämnade Vilmer hos dagmamman (han håller på å lära sej att vara själv där).
jag å Martina åkte hem igen å åt frukost... sen åkte vi till stan så vi va där å hängde på dörren till clas ohlsson... köpte present till min man... gick på gallerian å drack en dricka å lät dom länka av en bit på min kloka... höll på tappa den... hehe
Sen åkte vi vidare till affären å köpte grejjer till tårta + en massa kakor. Åkte hem me varorna....
Sen vidare till min moster å drack kaffe... där kom Elin på att hon också ville va hemma hos mej... så vi åkte hit alla tre, jag fixade lunch.... sen hämta Vilmer, promenad me Aisy. (Syster hund som ja passat i veckan)
Sen gjorde ja saft me saftmajjan.... gjorde en tårta... sen kom Christer,s syster me familj å min syster me familj... sen kalasade vi!

Så ja e rätt färdig nu... men men livet leker så de e bara å följa med *ler*

Nu e ne dags å titta på tv en stund!

-Ciao-

Kommentarer
Postat av: Carita Ludén

Plockade du mycket vinbär?

2008-08-14 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0