En regning dag!

*Huvva* va det regnar idag... dagen börja med att ja skjutsade min man på jobbet, pga vi ha inga torkarblad på hondan...  Vilmer fick åka i pyamasen :)
Sen ha Vilmer vart hos dagmamman... han grät lite då ja åkte, men han e sååå duktig! (stor killen min)
Dagen på jobbet gick bra... förrutom att de strula som vanligt... börja bli van me de nu... hehe
Christer skickade ett sms till mej imorse å sa att ja måste köpa ÖA idag... så de gjorde ja på hemvägen, kollade i den... å där på läsarbilder så ha dom publicerat ett kort ja lagt ut på deras hemsida... så de va roligt... hoppas ni kan kolla i ÖA idag å se min lille gokluns där! *ler*

Ha nästan nyss kommit hem, fick lov att sluta lite tidigare för att ja råka låsa ut Christer å Vilmer... du se... virrpanna som man e :D
Nu ha Christer somnat på soffan, Vilmer stå å läser "Vi i Villa" :P å ja ska spela lite tvspel tro ja... ja ha bästa spelet nu... eller spelen kanske ja ska säga... Christer ha fått tag på en skiva som innehåller hur mycke spel som helst, å grejjen e den att de e dom jätte gamla spelen från -80, -90 talet... bla första Mario spelet... Donky Kong... m.m
Fatta att ja e lycklig för det... inget går upp mot den gamla "goda" tiden *ler*

Nu ska ja sluta kludda ner detta inlägg... ska på kalas kl 18... min systerson Filip fyller 8 år idag!! HIPP HIPP HURRA!!

Till Filip:
"Va e de för en dag? E de en vanlig dag?
Nej, de e ingen vanlig dag, för de e Filip,s födelsedag
Hurra hurra hurra!"


See ya´ll later! -Tjing tjong-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0